Pàgines

22 de juny 2015

VIATGE A CHICAGO i CANADÀ

Ja sé que tinc el blog una mica descuidat, em sap greu però he anat de bòlit aquests últims mesos.

El Jordi i jo vam anar de viatge de noces a Chicago i Canadà i us volia ensenyar alguna de les coses que vam veure.

Vam anar a Chicago perquè una de les meves grans passions és l'arquitectura i volia conèixer alguns dels edificis que tant vam haver d'estudiar quan feia la carrera. Vam poder anar a visitar alguns edificis de Frank Lloyd Wright al barri de Oak Park i la joia de la corona la casa Farnsworth a Plano de Ludwing Mies Van der Rohe. Una passada!!!!



La casa - estudi de Wright.

Farnsworth House



Però no acaba aquí la cosa, vaig trobar per internet una cadena de botigues que es diu Jo-Ann de productes craft i vaig mirar si a Chicago n'hi havia alguna, i sí. Haig de dir que vaig al·lucinar amb aquesta botiga, era immensa amb un munt de productes i podies comprar patrons sueltos de revistes com Burda entre d'altres, et miraves un catàleg i agafaves la referència i ja està!!! Una passada de botiga, si us agrada el món crafty i teniu la oportunitat de veuren una, us recomano 100% aquesta botiga. 
També vam anar a Michael's però está més destinada a papereria que altre cosa i no em va agradar gaire.

Atenció amb les fotos!!!!


















Una passada!!!! jo vull una igual a Barcelona!!!!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...