Pàgines

04 de maig 2015

DETALLS DEL NOSTRE CASAMENT!!!

Fa molt que no publico res en el blog, però és que hem estat molt liats organitzant el nostre casament, el Jordi i jo ens vam casar el passat dissabte 25 d'Abril!!!!! Va ser un dia molt especial, amb moltes emocions i alguna que altra llàgrima.

Estem súper orgullosos i agraïts de la família i dels amics que ens envolten. 

MOLTES GRÀCIES A TOTS PER FER QUE EL DIA DEL NOSTRE CASAMENT FOS TAN ESPECIAL.


Com no podia ser de cap altra manera, el nostre casament va ser una mica Handmade, vam intentar que fos un casament molt nostre.

Per començar les invitacions les vam dissenyar e imprimir nosaltres, jo crec que van quedar força xules, de paper kraft (com no podia ser d'altre manera).


I ja a partir de les invitacions se'ns van acudir un munt de coses que volíem fer nosaltres, com per exemple el setting, no volíem minutes a canvi vam fer unes ampolles de vidre amb el menú en vinil com a peu per al número de la taula, i els detalls per cada convidat també els vam fer nosaltres. Però anem a pams.

Després de la lluita per la data al Palau Maricel, el meu vestit que és una història a part però que tampoc té desperdici ja vam començar amb com volíem que els convidats veiessin on havíen de seure, l'anomenat setting. Se'ns va acudir fer un gran trencaclosques on cada convidat tenia una peça on deixar-nos un missatge i on trobaria on havia de seure, per els convidats de més edat això de fer el trencaclosques els hi va donar una feinada!!! Hi ha algún missatge que ho demostra.






Lo de les minutes també ho vam fer diferent, no m'agrada tenir paperots per sobre la taula que no saps on posar-los, llavors se'ns va acudir ficar el detall de cada convidat dins un pot de conserves amb el seu nom en una etiqueta de pissarra, feta també per nosaltres, of course, i el menú en un pot de vidre.







I en cada pot de conserva vam ficar el detall PERSONALITZAT per cada convidat. Una samarreta amb una frase personalitzada pels nois i una bossa de cotó també amb una frase personalitzada per les noies.




I els nuvis també els vam "semi fer" nosaltres, amb uns ninos de playmobil, uns marcs d'Ikea, una mica de washi tape, paper de scrap i apa, voilà!!


Van quedar molt divertits.

No em vull oblidar del detall de les meves sabates, eren de ma mare, vaja són, tenen més de 30 anys!!! Jo me les ficava per casa quan era adolescent perquè m'encantaven, taló de 9 cm d'agulla amb puntera amb forma de punxa, vaja súper maques, així que quan va ser l'hora de triar sabates no ho tenia massa clar, unes sabates per només un dia... i vaig recordar aquestes sabates i li vaig dir a ma mare que les busqués i si m'anaven bé doncs que me les tenyiria d'un color que lligués amb la jaqueta, que sí que em vaig fer jo, i ja està. I així van quedar.


Maques per què sí!!!

Un regal molt especial que ens van fer els amics de Vilanova, uns capgrossos, pel Jordi del Gegant de la Porra i per mi la Cristiana.


Els va fer el Grau de Terrassa, el mateix que va fer la mini rèplica del Gegant de la Porra que vam regalar també per un casament d'uns amics.

Entre d'altres súper regals, com la maqueta que ens van fer els amics de Sitges plena de diners i el súper mosaic amb més de 200 fotografies diferents formant la nostra primera fotografia junts a la sala d'estudis de l'ETSAB.

Tots els regals súper currats!!!!

I fins aquí les peripècies del nostre casament, donar les gràcies al catering Cal Blay, a la Masia Joan Sardà i especialment als fotògrafs Manel Tamayo i Neus Cirera per estar pendents de tot i ser tan bons professionals. També una menció especial a la súper maquilladora i esteticista Montse Sánchez.

GRÀCIES A TOTS


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...