Pàgines

20 de juliol 2015

Festa Major de Sitges 2015

Hola a tothom!!!! 

Feia molt que no escrivia, però és que aquest any he volgut fer moltes novetats per la Festa Major del meu estimat i gran poble "Oh Sitges, cel i calitges, mar al peu, clavell al niu,..." (inici d'un poema de Josep Carner) sempre em ve al cap aquest poema quan parlo de Sitges.

Doncs comencem amb alguna novetat. Per començar ambientar la botiga vaig voler fer uns maxi coixins dels Gegants Cristians, del Drac i l'Àliga, en un principi només els volia per cridar l'atenció dels més petits però resulta que als més grans també els hi agraden, així que també els he ficat a la venda.


Medeixen uns 65cm aprox. d'alçada




Són a la meva mida!!! i jo encantada :)

I un altra novetat ha sigut els SONALLS dels Gegants, vaig fer uns dissenys dels gegants més infantils que no pas els que ja tenia amb els coixins i com que feia temps que volia fer uns sonalls pels babies doncs vaig aprofitar i també vaig fer el disseny de darrere. Aquests mesuren entre 15-17 cm aprox.

A veure què us semblen!!!

Gegants Cristians.


Gegants Moros


Gegants Amnericanos "Cubanitos"



Tot això i més cosetes ja les podeu trobar a la nostra nova 
BOTIGA ONLINE o a la nostra botiga física Els 4 Gats Moda
c/Sant Pau, 13 de Sitges.

Aviat més novetats!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...