Pàgines

10 de juliol 2014

Vestits per anar a un casament by MonCreacionS

Els nostres amics Gerard i Laura ens van comunicar ja fa uns mesos les seves intencions de casar-se aquest any així que ja vaig començar a cavil·lar com seria el vestit que em faria, sóc una mica indecisa i fins a l'últim moment no m'acabo de decidir per un vestit en concret, aquest cop vaig decidir un d'un llibre que et fa fer els patrons a partir de formes geomètriques i llavors ja l'has d'adaptar a tu, haig de reconèixer que de lo senzill que semblava en un principi, vaig haver de fer i desfer algunes vegades perquè al final quedes mitjanament bé.  


Aquí el resultat.  Vestit blau Klein by MonCreacionS :)

Jo i el Jordi.

Abans de sortir de casa.


A part del meu la Núria, una amiga de la colla de Vilanova, em va demanar si li podia fer a ella també el vestit per anar al casament del Gerard i la Laura, jo a part d'un parell de vestits que m'havia fet per mi no havia fet cap vestit més però mira mi vaig engrescar, perquè no?

Vam decidir el model, un de Burda, i després de comprar el patró unes 3 vegades, dos en anglès i una amb alemany per aconseguir els gràfics de com es muntava, ja que tenia la seva "miga" vaig aconseguir aclarir-me i després de fer una prova amb cottoné i veure que li anava prou bé vaig començar a tallar la roba bona.


En aquest enllaç de l'entrada anterior es pot veure la mostra. Link

Primer vaig col·locar unes grans estovalles a terra per poder marcar el patró.




I ja vaig poder començar i deixar-lo preparat per una prova intermèdia.


Després d'aquesta prova vam veure que s'havia d'entrar una mica del pit i fer un puntet per què no s'obri excessivament l'escot. Li vaig col·locar una cremallera negra invisible al costat i uns gafets per què sigui fàcil de tancar.

I el resultat.


I VA ARRIBAR EL DIA DE L'ESTRENA!!!!

Jo també portava el vestit que em vaig fer, amb blau Klein, m'agrada molt el resultat dels dos vestits, estàvem, guapíssimes.


Jo i la Núria. 
(Feia una ventada... sort de la quantitat de laca que duia al cabell)


Aquí les quatre guapíssimes per l'ocasió.
(Txell, Eva, jo i Núria)


I aquí amb la núvia!! Guapes!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...