Pàgines

13 de gener 2014

Robeta pels meus Nebots!!

El pròxim Abril seré tieta, bien!!!! per segona vegada, però aquesta de part del meu germà i seran dos bessons Nen i Nena i els Reis Mags de casa meva van decidir que com que serien molt bons nens els hi portarien molta robeta HandMade.

Aquests són els pantalonets Sarouel que els hi vaig fer, talla 0-3 mesos i uns altres iguals també els hi vaig fer al meu altre nebot en Pau però aquests ja de 12 mesos perquè en Pau farà l'anyet el pròxim 11 de Febrer.

Van quedar força graciosos i l'estampat és molt divertit.


 Darrera.

 Davant.

A part, als meus futurs nebots els hi vaig fer una caixa regal molt xula amb un conjunt de cosetes, un porta xumet, un pitet, unes sabatetes reversibles xulísimes i un peto molt guai.







 En aquesta foto els petos no estan acabats els hi falten els crecs per tancar per sota i pel tirant.


Les sabatilletes reversibles són super xules però em sembla que encara que siguin per un recien nascut, em van quedar una mica xiques.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...