Pàgines

16 de gener 2014

Alguns llibres CRAFTY impresindibles

Els meus Reis Mags han pensat que em dec haver portat molt bé aquest any per què el matí de Reis em vaig trobar amb la sorpresa de 3 llibres que tenia moltes ganes de llegir.


* La llista dels meus desitjos, autor Grégoire Delacourt Edicions 62. Vaig descobrir aquest llibre a la web www.thecraftydays.com on en un post amb el títol "Llibres ‘craft’ per a totes les edats" parlava d'alguns llibres que podien ser interessants per una persona crafty.


La Llista dels meus desitjos parla de la Jo, propietària d'una merceria a la ciutat d'Arrás, escriu un blog de costura amb molt d'èxit i somia en convertir-se en estilista de moda. Quan guanya 18 milions d'euros a la loteria és quan la Jo ha de plantejar-se que fer, si comprar i fer totes aquelles coses que sempre ha somniat o pel contrari quedar-se tal com està.

A vegades les petites coses són les que més valor tenen.

* Barcelona Handmade, Una guia de "The crafty Days" amb impressió de portada artesanal feta per L'Anacrònica. Impressió tipogràfica. És una edició limitada de 1000 exemplars, jo tinc la 884/1000!!



Aquesta guia és fantàstica per descobrir noves botigues craft de la ciutat, mercats, botigues on es realitzen tallers, botigues on trobar tot tipus de materials per les nostres creacions i fins i tot una guia d'espais de la ciutat on trobar inspiració. Una guia imprescindible per tota crafty. La podeu trobar a la botiga on line The crafty days, per només 10€.

I finalment un val per el qual segur que serà un imprescindible per tota emprenedora del món HANDMADE la Súper guía de Gestión del tiempo, escrit per la Elia Fibla de Superyuppies, un altre web imprescindible a conèixer, on pots trobar tutorials i molts consells de com crear la teva mini empresa, consells sobre fiscalitat, sobre com obrir la teva pròpia botiga on line, tot, tot i tot!!! és impressionant la quantitat d'informació útil que es pot trobar. 


Moltes gràcies als meus Reis Mags!!!! ;)



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...