Pàgines

08 de gener 2014

Amic Invisible 2014!!

Com cada any amb la colla d'amics hem celebrat el sopar de l'amic Invisible, aquest any també he volgut fer un regalet HandMade així que veient qui m'havia tocat vaig pensar que li agradaria com a regal dues fundes de trapillo per els puff que té al menjador. Són aquells puff baixets d'Ikea de vímet típics, que em vaig haver de comprar per poder fer les fundes amb la mida correcta, haig de dir però que estava desitjant tenir alguna excusa per comprar-los :)

I aquest va ser el resultat.


 

Vaig fer-ne dues i vaig gastar 2 cabdells i quart per cada funda.

A la meva amiga invisible (la Carmiela) li van agradar molt!!

1 comentari:

  1. Són perfectes! Donen color al menjador, protegeixen el vímet del puff i es poden rentar! Gràcies, Mònica!

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...