Pàgines

23 de maig 2016

Curs de Joieria a l'escola JORGC_2ª part

A partir d'ara ja es comença a complicar la cosa. Següent exercici fer una xarnera, tub pels que com jo no havíem sentit mai la paraula. Amb ella jo vaig decidir fer unes arracades com si fossin tubs d'orgue.


Un altre dels exercicis que tots et diuen "ja veuràs quan arribis a la malla!!!!" ja vas amb cangueli quan veus que ja et toca, es tracta de fer una malla amb arandeles. AL final de tant que em van ficar la por al cos no em va semblar tan terrible.



I tornava a tocar fer un altre anell, aquest més espectacular, un anell buit. Li vaig fer una acabat diamantat perquè el polit no em va quedar massa bé. :(



I de mica en mica m'he anat comprant eines i la súper taula d'engastador, de segona mà, i vaig fent cosetes al taller. 
A veure quin serà el proper exercici.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...