Pàgines

29 de març 2016

Marca de roba de nen MonCreacionS


Ja fa unes dues setmanes que he tornat a obrir la botiga física, Els 4 Gats Moda al c/Sant Pau, 13 de Sitges. Després d'un hivern intens produint roba de nen sota el nom de la meva pròpia marca, sembla que he aconseguit que el 50% dels productes de la meva botiga siguin de producció pròpia.

Després dels primers dies, ja puc fer una valoració inicial molt bona envers la meva marca, està agradant molt la roba de nen i ja he tingut encàrrecs i he hagut de fer reposicions.

Us ensenyo alguna coseta a veure què us sembla.





El top dels gatets m'encanta!!!!!! i tant amb els shorts fúcsies de raspes com amb els harems de cotó orgànic queda genial.

La meva mare m'ha ajudat fent jerseis de punt de cotó molt xulis.





Divendres 1 d'Abril inaguro nova web, espero que us agradi.

Si veniu a la botiga, potser que em trobeu treballant al mateix taulell, no tinc massa temps per reposar stock.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...