Pàgines

13 d’agost 2015

Talladors de Galetes del DRAC i l'ÀLIGA

NOVETAT NOVETAT!!!!! Talladors de Galetes amb la forma del Drac i l'Àliga de Sitges!!!!


M'encanten!!! Però he de reconèixer que la idea no és meva, va venir una persona a la botiga i m'ho va comentar, jo la veritat no hi havia caigut de fer alguna cosa així, però em va semblar que era una bona idea i vaig començar a indagar de com es podien fer i buscant buscant, voilà!!!!




Mesuren uns 10 x 10 cm, van amb packs individuals amb una recepta de galetes de turró, una variació de les galetes de mantega. Una recepta molt fàcil per poder fer a casa amb els més menuts, gaudint fent galetes amb les formes d'unes de les figures més estimades de la nostra gran Festa Major!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...