Pàgines

02 d’agost 2015

Més samarretes de Festa Major!!!! MOROS i CUBANITOS

Com ja vaig anunciar, ja tenim disponible les samarretes dels Gegants Moros de Sitges i dels Gegants Americanos "Els Cubanitos".

Vaig decidir fer les samarretes de les tres parelles de gegants en Blau Royal, ja que així els dissenys destaquen més que amb altres colors però vull recordar que si algú em porta la samarreta, li puc estampar sense cap problema.

Tenim de la talla 6m fins a 9/11 anys si voleu talles més grans, es poden encarregar. Preu per samarreta 15€ i 10€ l'estampació.


SAMARRETA GEGANTS MOROS




SAMARRETA GEGANTS CUBANITOS



Aviat a la botiga online


I aquesta és una samarreta de tirants amb nus que li he fet a la meva neboda, com que és quasi impossible trobar samarretes de tirants de colors per a nens petits, vaig decidir de cosir-ne una que fos fàcil de fer.

Trobo que ha quedat una monada. T12-18m


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...