Pàgines

04 de març 2014

Visita als Encants de Barcelona.

Com ja va sent habitual des de fa un any, de tant en tant em deixo caure per Els Encants o La Fira de Bellcaire. Sempre havia sentit a parlar dels Encants més com a una cosa turística que no pas com un lloc on trobar tot tipus de material de merceria, des de fils fins a llanes, passant per botons i com no teles per 2€ al metre!!!!, a part pots trobar veritables tresors de mobles antics que te'ls poden vendre per autèntiques gangues. M'encanta mirar mobles a veure si trobo un tresor :)

Us ensenyo alguna fotografia que vaig fer la setmana passada d'algunes de les parades que es poden trobar.

Muntanyes de teles on remanar.


Cintes i passamaneria de tot tipus.


Cremalleres.

Botons.

i tot tipus de llanes.

Si voleu saber horaris i/o com arribar us deixo el link de la web dels Encants.

Vam continuar la visita a Barcelona parant al Taller de costura Rosas Craft Barcelona, on realitzen molts cursos de costura i crafts i on disposen d'un espai per realitzar els teus propis projectes pagant un lloguer per hores de l'espai, la maquinària que puguis necessitar i si vols un tutor per que et guii.


I ja per acabar vam passar per l'antic mercat del Born que encara no havíem visitat i on tenim pendent una visita guiada pel jaciment que sembla molt interessant de conèixer la seva història.




Fins a la propera :)

2 comentaris:

  1. Hola! Estic enganxada al teu blog i m'encanta!!! M'agraden molt les idees que dones! Estaré esperant el pròxim post. Per cert, jo també sóc estic enganxada als encants vells! :D

    ResponElimina
  2. Moltes gràcies Aida!!! Em fa molta il·lusió que t'agradi el meu blog. Gràcies per seguir-me.

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...