Pàgines

29 de març 2014

Fira SCRAP + Sitges

Ahir va començar la fira SCRAP + a Sitges i ja vam anar a primera hora i com no vaig sortir firada amb unes tintes tèxtils que estava buscant per estampar amb segells.

Les vaig trobar a Pepa Paper.


A veure que tal són, encara que molta gent recomana les Versa Craft que també provaré a veure quines són millor pel que jo vull fer.

A les 14h vaig anar a fer un Taller que impartia la Xènia Barrull de Kit de Somnis sobre fer segells, que feia temps que tenia curiositat d'aprendre a fer per provar això de l'estampació sobre teixit.

En el taller ens van regalar un joc de gúbies i una planxa de goma per fer els segells que ens donés temps durant les dues hores i mitja de taller.

Totes vam fer el Cupcake i després ja podíem fer el que volguéssim, jo vaig fer el Simon's cat i un gatet fet per mi que em va quedar una mica xungui.



I per haver fet el taller ens regalaven un exemplar de la revista Veo veo i un paquetet de Brads (remaches), una xulada tot!!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...